Puslapiai

Translate

2013 m. gruodžio 23 d., pirmadienis

Naujųjų metų noras

- Alio? Ar galiu pakalbėti su Dievu?
- Sveiki. Sujungiu!

- Labas, širdele... Įdėmiai tavęs klausau.
- Viešpatie, ant nosies – Naujieji. Ar gali išpildyti mano norą?
- Žinoma, mieloji, ko tik pageidausi. Tačiau iš pradžių sujungsiu tave su norų pildymo skyriumi: pasistenk suprasti, kokias klaidas darei praeityje.

„Metalinis“ balsas ragelyje: „Prašome palaukti, tuojau sujungsime jus su norų skyriaus operatoriumi“... Laukiu.

- Sveiki. Ką norėtumėte sužinoti?
- Sveiki. Man pasakyta, kad prieš sugalvodama naują norą turiu išklausyti senesnius.
- Supratau, minutėlę... O, štai. Visi sielos troškimai. Jūs klausotės?
- Taip, įdėmiai.
- Pradedam nuo praėjusių metų:

1)      Nusibodo šitas darbas! (išpildyta: darbas nusibodo!)
2)      Vyras nekreipia į mane dėmesio! (išpildyta: nekreipia!)
3)      O, kad taip truputį pinigų... (išpildyta: pinigų truputį!)
4)      Draugės – kvaišos! (išpildyta: jos – kvaišos!)
5)      Būtų gerai kokį nors butuką... (išpildyta: 10 aukštas, po varvančiu stogu. Prašėte „kokio nors!“)
6)      Man kokį nors automobilį... (išpildyta: gavote senutėlį „Zaporožietį“)
7)      Kaip norėčiau kur nors paatostogauti... (išpildyta: anytos sode, kaip vergė. Reikia jėgos)
8)      Niekas nedovanoja gėlių... (išpildyta: nedovanoja!)
 
Man tęsti? Truks kokius metus, kol viską perskaitysiu!

- Ne nereikia, viską supratau. Sujunkite su Kūrėju!

- Viešpatie, man viskas aišku! Nuo šiol seksiu savo emocijas ir mintis. Prašau, siųsk man pozityvias mintis! Padėk suprasti, kad visada mane girdi ir visada padedi. O dabar norėčiau patylėti ir kaip reikiant pagalvoti. Ar galiu paskambinti vėliau?
Šiltas juokas ragelyje:
- Žinoma, mieloji! Kada tik pageidausi!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą