Puslapiai

Translate

2013 m. gruodžio 21 d., šeštadienis

Geriausi indėnų posakiai

Daugelis iš mūsų mėgsta citatas ir tiesiog „protingas mintis“. Priežastis gana paprasta: tik susidurdamos su kitų nuomone mes sužinome, ką apie vieną ar kitą dalyką manome pačios. Štai keli labai įdomūs indėnų posakiai. Gal rasite kažką naudinga ir sau?
  • Geras žmogus mato gerus ženklus.
  • Tam, kad išgirstum save, reikia tylos dienų.
  • Jei pastebėjai, kad joji ant negyvo arklio – nulipk!
  • Tas, kuris tyli, žino dvigubai daugiau už plepį.
  • Yra daugybė būdų smirdėti skunsu.
  • „Reikia“ tik mirti.
  • Prieš smerkdamas kitų žmonių trūkumus, pažvelk į savo mokasinų pėdsakus.
  • Gimtinė – ten, kur tau gerai.
  • Viskas pasaulyje turi savo tikslą, kiekviena liga – ją gydantį vaistą, kiekvienas žmogus – savo paskirtį.
  • Ne visada priešas pasirodo esąs priešu, o draugas – draugu.
  • Viskas pasaulyje turi savo dainą.
  • Vaikas – svečias tavo namuose: pamaitink, išmokyk ir paleisk.
  • Gerai pasakytas žodis geriau už taikliai mestą kirvį.
  • Jei turi ką pasakyti, atsistok, kad tave matytų.
  • Net negyva žuvis gali plaukti pasroviui.
  • Tavo viduje nebus vaivorykštės, jei akyse nebuvo ašarų.
  • Mirties nėra. Yra tik perėjimas iš vieno pasaulio į kitą.
  • Kalbėkite vaikams, kai jie valgo, ir tai, kas pasakyta, išliks net tada, kai išeisite.
  • Kai matai, kad barškuolė ruošiasi smogti – mušk pirmas.
  • Žmogus turi pats pasidaryti savo strėles.
  • Varlė neišgeria vandens telkinio, kuriame gyvena.
  • Baltasis žmogus turi per daug viršininkų.
  • Pasakyk man – aš pamiršiu, parodyk man – ir aš negalėsiu įsiminti, leisk man dalyvauti – ir aš suprasiu.

O kuri mintis labiausiai patiko Jums?

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą